У липні стартував проєкт EcoLogica. Його метою якого стала популяризація українських брендів, що працюють у напрямі sustainable fashion та створюють свої вироби без шкоди для довкілля. Його ініціаторами виступили Lviv Fashion Week / Львівський Тиждень Моди у партнерстві з Асоціацією кіновиробників Львівщини та Zero Waste Lviv.
Серед усіх, хто подав заявку на участь, члени жюрі обрали п’ять колекцій-переможців. Від нашої організації це допомагала робити Ірина Миронова, виконавча директорка Zero Waste Lviv та екологиня за освітою. Оцінювали за такими критеріями:
- дизайн, спрямований на мінімізацію відходів і турботу про навколишнє середовище
- повторне використання/вторинна сировина, ресайклінг
- апсайклінг
- сертифікація матеріалів
- наявність сталих підходів до закупівель
- захист тварин і використання етичних матеріалів
- використання натуральних тканин
- соціальні показники, етичність виробництва
- увага до соціальних питань в колекції
- екологічність пакування/етикеток
- комунікація, вміння розповісти про екологічну/етичну складову діяльності.
Переможцями програми стали: non.Lbs, Framiore, Mimicry Clothing, MELMANA, POSTUSHNA. Для кожного бренду буде безкоштовно створено якісні промо-матеріали. Це включає професійну фотозйомку та відеозйомку колекції; відеоінтерв’ю з дизайнером/представником бренду, в якому вони зможуть розповісти про цінності бренду, його особливості та специфіку, екологічну складову; подальшу промоцію створених відео та фото-матеріалів в соцмережах та ЗМІ.
Проєкт реалізовано за підтримки Український культурний фонд.